X
Du kan bruge vores nye løsning til at overvinde kundens betænkelighed ved brug af høreapparater, og det vil få flere til at acceptere brugen af høreapparatet.
2018-08-22

Et nyt og stilfuldt høreapparat skaber forøget interesse og giver flere høreapparatbrugere

Gør dig klar til et paradigmeskifte inden for høreapparatdesign, som vil ændre synet på høreapparater. Før vores kommende lancering, vi vil dokumentere, hvorfor vi er så begejstrede. Læs vores blognyhed for at finde ud af mere.

 

Vores nye høreapparatløsning, som snart bliver præsenteret, har et unikt og stilfuldt design. Det giver dig mulighed for at tiltrække endnu flere kunder og sørge for, at de bliver tilfredse høreapparatbrugere.

Vores nye løsning giver større accept af høreapparater

Vores nye, spændende apparat vil give større accept af brugen af høreapparater og dermed give flere potentielle brugere til klinikkerne. Vi kombinerer teknologi og stilfuldt design på en helt ny måde. Dermed kan vi give brugerne et høreapparat, der giver dem selvtillid og understøtter deres selvopfattelse – og som desuden adskiller sig fra ​​traditionelle høreapparater.

Vi har indsamlet data, der viser, at vores nye løsning skaber et paradigmeskifte i den generelle opfattelse af høreapparater.

Vi bad 500 personer med mildt til moderat høretab om at vælge mellem to forskellige høreapparater. Et af apparaterne var vores nye løsning, mens det andet var et traditionelt høreapparat. 84 procent af forbrugerne valgte vores nye løsning. Dette viser tydeligt, hvor stor en accept dette produkt kan give. Omkring 88 procent af forbrugerne kunne desuden også genkende høreapparatet, da de blev præsenteret for det på et senere tidspunkt. [1]

De imponerende resultater stopper ikke her. Vores nye løsning kan også hjælpe dig med at konvertere interesserede brugere til tilfredse brugere. Under undersøgelsen bad vi nemlig potentielle høreapparatbrugere om at vælge en løsning ud fra et udvalg af vores nuværende produkter.

Hvad var resultatet?

I første omgang ville 24 procent af de adspurgte slet ikke vælge et høreapparat, fordi det slet ikke appellerede til deres stil, personlighed eller behov. Da vi gentog undersøgelsen med vores nye apparat i puljen, var der kun 10 procent, der ikke valgte et høreapparat. Det viser, at væsentlig flere personer finder vores nye løsning acceptabel og er samtidig et udtryk for den store indflydelse, apparatet vil få i høreapparatbranchen.

Vores nye løsning har to klare fordele:

  • Det har et fantastisk design, der matcher brugerens selvopfattelse
  • Det genererer interesse og konverterer potentielle kunder til høreapparatbrugere.

Og der er mange flere fordele, så følg med i den store lancering, der ligger lige rundt om hjørnet. Du kan følge offentliggørelsen online den 27. august uanset hvor du befinder dig i verden https://www.signia-pro.dk/folg-med/!

[1] Signia consumer study 2018: When presented with a choice, 84% of respondents chose an offering with the new solution. 88% of respondents correctly recalled seeing the new solution in a shop window.