HØREAPPARATER – INNOVATIVE LØSNINGER – TEKNOLOGISK FØRENDE PRODUKTER
Kundernes professionelle sparringspartner
Med reference til salgschefen, og som et vigtigt medlem af det danske salgsteam, har du ansvaret for salg af Signia og Rexton høreapparater og tilbehør til nye og eksisterende kunder i Øst Danmark.
Du elsker formidling, salg og kundeservice. Derfor styrker du Signias salg ved at afdække, forstå og møde kundernes behov. Gennem relevant sparring med og rådgivning af vores kunder promoverer du fordelene ved Signia og Rexton produktløsninger både i forhold til dem og i forhold til deres kunder. I sammenhæng hermed gennemfører du salgsmøder, undervisningsseancer, præsentationer og yder løbende support ved tilpasning af høreapparater.
Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine kunde- og salgsindsatser. Du arbejder målrettet med dine distrikts- og kundeplaner, bygger løbende mødepipeline og sætter ambitiøse mål for dig selv og dine kunder. Du opdaterer som en selvfølge Salesforce databasen for at holde relevant information om dine kundeaktiviteter opdateret.
Du er naturligvis i tæt dialog med dine kolleger, både dem der er i dit team, og dem der støtter dig fra hovedkontoret. Tilsammen med de øvrige Nordiske salgsteams deler du erfaringer og ideer på de løbende salgsmøder.
Stærkt udgangspunkt i det audiologiske miljø
Du har en relevant faglig baggrund som audionom, audiologiassistent, eller lignende hvorved du evner at kommunikere på et højt fagligt niveau med din målgruppe. Endvidere har du som minimum nogle års relevant erfaring med salg og tilpasning af høreapparater.
Med din viden og situationsfornemmelse kan du kommunikere med alle i det audiologiske miljø. Du har en god kommerciel forståelse og motiveres af dialogen med dine kunder, at træne dem og skabe optimale løsninger for dem. Du er troværdig, nærværende og energisk i dine interaktioner og du udstråler generelt gå på mod og lyst til mere – du er åben, nysgerrig og pålidelig.
For at få det optimale ud af samarbejdet med andre i organisationen er det vigtigt at du behersker engelsk i skrift og tale og er fortrolig med brug af IT. Det er en forudsætning, at du har kørekort og du må påregne at køre mange kilometer hver dag, også selvom du kan arbejde fra hjemmekontor.
Karriere i en innovativ virksomhed
Med udgangspunkt i dine personlige og faglige kvalifikationer får du en grundig introduktion til jobbet samt løbende uddannelse og træning i dit produktområde. Hertil kommer gode udviklingsmuligheder i en dynamisk organisation med korte beslutningsveje. Lønpakken inkluderer fast løn, bonusordning, pension med sundhedssikring, fri bil,telefon og pc.
Optimalt set bor du på Sjælland, men det er vigtigst at du er den rigtige medarbejder, uanset bopæl.
Ansættelsesvilkår og løn der modsvarer dine kvalifikationer. Tiltrædelse snarest. Stillingen er en fuldtidsstilling
Kontakt
Vi vil gerne modtage din ansøgning og CV så snart som muligt, dog senest 1. februar 2020 til michael.mathiasen@sivantos.com. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Salgschef, Michael Mathiasen, på mobil: 51315467.