Den personlige forbindelse mellem høreklinik og slutbruger
*Sivantos survey 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare
Tilbyder din kunder en fleksibel og moderne service.
Kom i gang i dag.
Prøv TeleCare – det er gratis!
TeleCare FAQ
-
Hvad er de tekniske forudsætninger for TeleCare?
- Din klients Signia-høreapparater skal være kompatible med TeleCare. Bemærk, at TeleCare er kompatibel med den komplette Signia-høreapparatportefølje. Din klients smartphone skal være kompatibel med Signia App. Se mere på vores hjemmeside om kompatible enheder.
- Stabil internetforbindelse på din (WLAN eller LAN med DSL / 16MBit) såvel som din kundes (WLAN, LTE eller 4G) side er nødvendig.
- Der kræves et headset til opkald og desuden et webcam, hvis du gerne vil foretage videoopkald.
-
Hvordan kan jeg registrere og begynde at bruge TeleCare?
Den lette og intuitive installationsproces giver dig mulighed for at aktivere TeleCare inden for få minutter. Følg de trin, der er beskrevet i vores Quick Guide.
-
Er TeleCare gratis?
Ja! Med TeleCare tilbyder vi dig i øjeblikket det fulde udvalg af de tilgængelige features helt gratis.
-
Er mine personlige data beskyttet?
Dataene fra din praksis såvel som klienter er helt sikre. Vi har flere certificeringer og er i overensstemmelse med Den Europæiske Unions almindelige databeskyttelsesforordning (GDPR). Desuden er Telecare-portalen TRUSTe-certificeret og Signia Appp TÜV-certificeret. Sivantos har ingen adgang til dine personlige data.
TeleCare-portalen og alle relaterede data gemmes på servere leveret af Microsoft Azure. Adgang til disse systemer er meget begrænset og kontrolleret. Enhver adgang logges og dokumenteres til revisionsformål. Kommunikation mellem HCP-browsersessioner eller patientenheder og webserverne er også sikret og krypteret (med HTTPS).
-
Hvordan sikrer I, at private klientoplysninger forbliver fortrolige?
Vi leverer den højeste datasikkerhed. Alle data og al kommunikation mellem TeleCare-portalen og appen på din klients smartphone er krypteret. Adgang til TeleCare-portalen er beskyttet af en adgangskode for enhver medarbejder i din praksis. Du og dine klienter kan være helt sikre på vores niveau af datasikkerhed.