X

Giver dine klienter en forbedret personlig service.

Fjernjustering

Sørg for, at dine klienter føler sig godt tilpas med deres høreapparater, uanset hvor de er. Med TeleCare kan du nemt løse problemer ved at foretage justeringer fra distancen.

TeleCare giver dig også mulighed for at kommunikere live med dine klienter via tale- eller videoopkald.

CareChat

Hold dig tættere i kontakt med dine klienter via chatbeskeder, tale- eller videoopkald. Du kan bruge TeleCare til at kommunikere direkte med dine klienter via deres smartphone. Det tager mindre tid end traditionelle praksisbesøg og giver dig mulighed for at foretage fejlfinding af problemer så hurtigt og effektivt som muligt.

Daglig bedømmelse af tilfredshed

Find ud af, hvordan dine klienter oplever deres lytteoplevelse. Klienterne får en daglig påmindelse om at give en tilfredshedsvurdering i Signia App. Derefter kan du se deres vurderinger, kommentarer og brugstid i TeleCare og reagere med fjernjustering, hvis der er behov for den.

Lyttelektioner

Giv dine klienter muligheden for at lære deres høreapparat at kende i deres eget tempo. De kan bedømme deres lytteoplevelse af de situationer, de befinder sig i – og med forskellige høreapparater på – hvilket gør det meget lettere at vælge det rigtige høreapparat.

*Sivantos survey 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare

Tilbyder din kunder en fleksibel og moderne service.
Kom i gang i dag.

Prøv TeleCare – det er gratis!

Downloads

TeleCare FAQ