Nøglefunktioner i TeleCare
TeleCare støtter dig fra den første aftale til efterplejen.
Oplev, hvordan du kan få mest muligt ud af TeleCare.
Lær dine klienter at kende før første besøg
Aktivering af dine klienter inden den første aftale giver dem omfattende information om høretab og hørepleje og giver samtidigt dig værdifuld indsigt i dine kunders høreproblemer og behov.
Nem TeleCare-aktivering i Connexx
At komme i gang med et nyt værktøj har aldrig været lettere. TeleCare fungerer problemfrit sammen med Connexx til at håndtere dine kundedata og indstillinger. Med et enkelt klik kan du aktivere TeleCare til din kunde i Connexx.
Signia App – forbliv i forbindelse med din klient
Kombinationen af TeleCare og Signia App lader din klient vænne sig til sine nye høreapparater på den mest behagelige måde.Lytteøvelser, daglig tilfredshedsvurdering samt chatfunktionen gør det muligt for dig at forstå kundens behov bedre og yde den bedste service.
Fjernjustering af høreapparater
Fjernjusteringer af høreapparater kan forbedre din klients prøveperiode markant. TeleCare giver dig muligheden for at foretage de nødvendige ændringer, uanset hvor din klient måtte være. Løs diverse udfordringer via chat eller videoopkald – og ved at sende dine klienter nye indstillinger til høreapparaterne, der kan tilføjes øjeblikkeligt via Signia App. På denne måde øger du chancerne for en succesfuld afprøvning og stor kundetilfredshed..
Hold samtalen i gang
TeleCare hjælper dig med at bevare kontakten med dine klienter, også efter deres prøveperiode er afsluttet. Du kan fortsætte med at støtte dine klienter såvel som sende opdateringer om dine produkter, tjenester eller særlige tilbud som målrettede chatbeskeder direkte fra TeleCare.